Kulltorp: Tänkte på din logo, Diggar Stephen Kings böcker och särskilt IT. Har läst de flesta, Mina favoriter bland böckerna är nog Salems Lot, Pestens tid, Misery, Eyes of the dragon. 🙂
Inlägg: 2032938
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-02-10
Charliejfz: Läst de flesta böckerna av Kingen fram tills för 10 år sen.
Hans storhet, svaghet enligt andra, är hans detaljerade personskildringar. Man lär verkligen känna karaktärerna.
Hans storhet, svaghet enligt andra, är hans detaljerade personskildringar. Man lär verkligen känna karaktärerna.
+ 1