1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2034796

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det frestar ju att rutinmässigt säga "sjukare saker har väl hänt" men då ljuger jag nog, högst sannolikt. Förra året hade vi 37 inspelade efter 40 matcher också, precis som IKO nu, och då låg faktiskt Mora ovanför strecket på 47 poäng. Men då skuggades de av Örebro som tog några snabba treor och sen var det godnatt även för Mora.

Laxen ska ha kredd för att han är bra på att snacka och sprida fina vibes men jag tror att vi sätter en sannolikhet: nolla, på det där. De hade behövt en Leksandsseger idag även dom. Sen kan man ju fråga sig om Växjö nått sin botten ännu, men det är ändå en bra bit ner.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.