Hoppas modo också är nöjda med utfallet, och fortfarande tycker att det var en bra idé att oaviserat dra över matchstart en halvtimme i säsongens sista, viktiga derby.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas modo också är nöjda med utfallet, och fortfarande tycker att det var en bra idé att oaviserat dra över matchstart en halvtimme i säsongens sista, viktiga derby.
Men som sagt. Nu släpper vi det.