hockey_21: Jag hade ordnat med barnvakt, visst 35 minuter, men det gör rätt mycket när barnvakten ska upp och jobba dagen efter. Dessutom åkte iaf jag tidigare från jobbet.
Handlar mer om att det är respektlöst. Var dom rädd att ingen skulle komma och hylla Sture om dom började 18:30 istället för 19?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Handlar mer om att det är respektlöst. Var dom rädd att ingen skulle komma och hylla Sture om dom började 18:30 istället för 19?