Apropå något annat så gick följande att läsa i barometern idag:
"Bachman lånas in från Vancouver Canucks organisation.
Bland annat har IKO använt sig av Timrås Jonatan Dahlén, som spelat och tränat tillsammans med Bachman, som referens."
Har Dahlén verkligen varit helt ärlig här, eller kanske taktiskt fullkomligt blåst en potentiell kvalmotståndare för större chansa att gå upp för Timrå?
Den som lever får se, antar jag. Men modigt av Oskarshamn att fråga någon som eventuellt får chans till revansch i senare vår.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.