+ 5
Inlägg: 2036131
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: Är du seriös nu eller är det jag inte som hänger med? Det var den fullaste tröja jag har sett på år och dar..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag ska ärligt tillstå att örnen snart börjar kännas lite skönt retro ändå. Tror inte vi kört den framme på bröstet sedan 2001/2002. Men först borde det nog vara dags för broccoli-tallarna från åren efter fusionen.
+ 4
context="false" >
Det här kanske vore något? sticker ut lite och färgglatt. Hemmatröja nästa år?