1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2036646

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Är det VM i lättkränkta här? Är väl ingen som blivit så påhoppad som Clay själv har blivit. Han började sin resa här på HS med att tycka att laget såg tunt ut & frågade varför Öhrn inte spelar i Timrå.

Visst, Clay ifrågasätter laget,spelare,ledare & flera här på HS. Men jag tycker man kan läsa ganska klart att han har ett TIK-hjärta trots allt. Har ni aldrig mött på en pessimist innan?

Tycker ni beter er som småbarn. Helt ärligt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{3405}: ....
Uppladdat:

500x0-nedladdning-1.jpeg


Sv: Apropå nånting...
{3405}: Ikväll blir det ..

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Vem är lättkränkt? Inte jag. Orkar inte med nättroll bara.
Jag möter en pessimist varje morgon när jag kollar mig i spegeln och säger -" Ny dag -Nya omöjligheter!"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer