1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2036638

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ledsen att jag stör dig. Men personen i fråga inledde sin Hockeysnack-resa med att hoppa på oskyldigt folk här, och har sedan fortsatt med sin dyngresa. Han/hon ska ej vara i detta forum eftersom han är ett troll.
Jag anser att mina påhopp är underbyggda med fakta.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Är det VM i lättkränkta här? Är väl ingen som blivit så påhoppad som Clay själv har blivit. Han började sin resa här på HS med att tycka att laget såg tunt ut & frågade varför Öhrn inte spelar i Timrå.

Visst, Clay ifrågasätter laget,spelare,ledare & flera här på HS. Men jag tycker man kan läsa ganska klart att han har ett TIK-hjärta trots allt. Har ni aldrig mött på en pessimist innan?

Tycker ni beter er som småbarn. Helt ärligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer