Rytter: Rytter det är ingen ide att skriva här längre. Dom få vettiga som finns verkar ha dragit sig tillbaka och det är nu bara fullt med massa nötter. Visst har våran bok några som också gillar att jävlas (mig inräknat) men skillnaden är att vårat primära fokus fortfarande är hockeyn och inte på att jävlas. Medans det känns som att flera i Timrå boken bara skriver här för att jävlas.
Jag har inte varit aktiv tillräckligt länge här på HS för att veta hur det var förut. Men det känns som att nivån överlag har sjunkit, och speciellt här i Timrå boken. Rätta mig om jag har fel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag har inte varit aktiv tillräckligt länge här på HS för att veta hur det var förut. Men det känns som att nivån överlag har sjunkit, och speciellt här i Timrå boken. Rätta mig om jag har fel.
Btw så är kanske jävlas fel ord. Tänk clown.