{8839}: För sent för vad? det går jättebra för J20, det går jättebra för oss i våran form, vi krigar om en allsvensk finalplats. Jag förstår faktiskt inte vart du ser ett problem?
Synct: Om det nu skulle bli några skador på back sida Då kan det bli problem just nu 7 tillgängliga.. 2 skador då är det 5 Många macher kvar innan säsongen är slut och viktiga .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer