1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2040019

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Kommer bli en nagelbitare in i kaklet.! Men är en 3 edje placering så mycket sämre egentligen? Bäst av 7 mot Löven blir svårt tror jag? Laget som torskar där är nog rätt möra fysiskt och psykiskt att nå SHL. Har aldrig hänt vad jag vet tidigare.

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Tikkare: 3 placeringen är såklart otroligt mycket sämre. Ingen garanti att vi skulle vinna den serien bara för vi börjar med 3 poäng.

70% av jobbet är att öht ta sig till kval, väl där kan allt hända. Två chanser att spela om kvalplats är betydligt bättre än kanske en chans.

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Tikkare: bäst av 5 i finalen! Ja ska de nu ta andraplatsen får vi hoppas att de hittar ett sätt att vinna mot löven annars är det nog rätt kört tyvärr, hoppas dock att jag har fel!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.