1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2041037

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
{8839}: vill inte rubba din syn på sporten ishockey nu. Men allt handlar inte om anfall. Berglund har en roll som han köper till fullo. Startar nästan alltid i egen zon, dödar utvisningar, täcker skott, tacklas, är rivig och jobbig för motståndarna.

Det är minst lika viktigt som att göra snygga mål eller snygga dragningar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Jensen_12: så Berglund gör ett bättre jobb i boxplay än dom andra som spelar boxplay .. .nej kan inte se det .
Vem är inte det det du talar om ..
Berglund är inte bättre än någon annan i boxplay !

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.