{8839}: Tror att många reagerar på att du letar fel och brister när vi har vunnit 9 raka matcher och det är morgonen efter en jävligt viktig krigarseger. Ibland får man liksom nöja sig med att vara glad över en seger och inte kasta skit runt sig. Det tar liksom lite udden av glädjen många kände igårkväll, speciellt då många uppenbarligen inte håller med dig.
Sedan får du såklart tycka att Berglund är brunusel om du vill, men jag måste också få tycka tvärt emot utan att du tar det som kritik mot dig personligen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sedan får du såklart tycka att Berglund är brunusel om du vill, men jag måste också få tycka tvärt emot utan att du tar det som kritik mot dig personligen.