1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2041120

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Smokey: som nubben sa igår. boyce och Berglund gör aldrig poäng, för att de inte är menade att vara ”poängplockare” utan spela defensiv hockey, Vilket de gör riktigt bra! De får aldrig spela PP men de har aldrig gnällt utan respekterar sina roller och positioner. Bara det visar vilken moral och tillit det finns i de 2! Bara att höra Berglund snacka i tv får mig må bra. Ett riktigt Timrå hjärta och nästa år om Boyce är kvar SKA han garanterat ha ett A på bröstet.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer