Hassan: någon undrade vilken jag är (anonym skrev han visst) Kanske din bäste vän , din granne , bror , och jobbar med , han i kassan i butiken som du slänger käft med , killen som du står med , sitter med på matchen .. som heter Clay , Eller vad ni nu heter och finns med underfundiga namn , en helt vanlig man med åsikter om ditt och datt och Timrå ik . Vi syns på nästa match
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kanske din bäste vän , din granne , bror , och jobbar med , han i kassan i butiken som du slänger käft med , killen som du står med , sitter med på matchen ..
som heter Clay ,
Eller vad ni nu heter och finns med underfundiga namn , en helt vanlig man med åsikter om ditt och datt och Timrå ik .
Vi syns på nästa match