1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2041189

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Synct: Spot on. Först ett ohämmat gapande där man idiotförklarar till höger och vänster. Sen ett jävla grinande och snyftande om mobbing, kränkningar och inskränkt yttrandefrihet när man får mothugg.
Förekommer genomgående hos SD-svansen och dess gelikar också.
Nä. Jag säger inget om någons parttillhörighet härinne iom det sista. För att klargöra

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
mikenomad: Det får du gärna göra vad mig anbelangar. För det första har du rätt i sak, för det andra ingår det också i yttrandefriheten (även om det här forumet är till för hockey). :)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer