TIK-Lund: I det stora hela, ingenting. Och jag överdriver lite. Men jag ser all energi trollet tar i forumet, och att folk sväljer betet varje gång. Det retar mig inte längre, men det irriterar och förvånar mig en smula.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag ser all energi trollet tar i forumet, och att folk sväljer betet varje gång.
Det retar mig inte längre, men det irriterar och förvånar mig en smula.