1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614812 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2042104

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
{5647}: Jag har väldigt svårt att se att vi skulle lufta juniorer imorgon.

Möjligen att vi vilar 2-3 spelare för att ge Söder, Lukas- och William Eriksson speltid.

Men aja, blir intressant att se laguppställningen imorgon.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
goleafs: Är väl i och för sig inte konstigt om det skulle va så attBjörklöven vilar spelare imorn? 2 omgångar kvar, inget att spela för, möter ett Timrå som jobbar febrilt för 2:a platsen och lär smälla på lite extra. Kanske har man dessutom lite småskavanker som är onödigt att chansa med? Det skulle inte vara första laget i samma sits som vilar spelare, inte sista heller precis.

Men Modocykloperna är nog några av de värsta konspiratorerna jag stött på. Aldrig ens egna tillkortakommande eller att ett annat lag kan va bättre. Alltid nån annans fel att man förlorar. 9 av 10 ggr domarns.

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
J F K : Vet inte om Björklöven är livrädda att möta modo direkt ...
Sedan tror jag inte en sekund på att Timråfans har kaxat i modoboken för dom inläggen tas ju bort efter 5 sekunder

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.