Inlägg: 2042186
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
goleafs: Det va ju just de jag läst om de va junisar eller inte men att man skulle vila några de va ju rätt. Men sedan få höra från Mordor att man far med osanning då blir jag irriterad!! Jag hoppas på en bra match iaf!!
Tycker faktiskt att man borde blocka varenda en från Mordor som glappar härinne!!! Punkt slut!!!😈
Tycker faktiskt att man borde blocka varenda en från Mordor som glappar härinne!!! Punkt slut!!!😈
+ 3
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
goleafs: Svarade på fel snubbe. Ni får gärna köra hela J20 om ni vill imorn. 😉
+ 1
Vi har 2-3 fw som är utanför truppen så är rimligtvis dessa som kommer få spela om vi nu vilar spelare imorgon, vilket vi säkert gör.