Nisse på Mon or: Kringlorna Grisarna Hästarna och Västervik har inget att sätta emot i SHL ändå. Dom kan gått stanna i HA. Timrå däremot tycker jag är jämnbördiga med Modo och Löven, Gurkorna måste med som utjämning.
Tikkare: håller med, men nu är det ju 6 lag i slutspelsserien. Räknar man + och - måste ju hela slutspelsserien med...håller med Nubben i ST...tänkte just när ska TIK uttala sig...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer