Tikkare: håller med, men nu är det ju 6 lag i slutspelsserien. Räknar man + och - måste ju hela slutspelsserien med...håller med Nubben i ST...tänkte just när ska TIK uttala sig...
Eftersom ingen har vunnit eller förlorat något ännu, så är väl det mest rättvisa att inget lag flyttas upp och inget lag flyttas ned. Tråkigt givetvis, men det är mest rättvist enligt mig.
Tycker det hela är så sorgligt. Bästa tiden på året blir helt förstörd. Men hälsan först!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer