1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2047822

Sv: HA Slutspelsserien 2020
mikenomad: Vad ska Wennerholm skriva nu?

Nubben har ju sagt att vi ska gå upp nästa år va? Så gör oss inget

Svarskommentarer

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Såja, vart är alla självsäkra modolider och lövare nudå?
Haha, de trodde seriöst att de skulle få gratisplatser?
Vilken värld lever man i däruppe?

Älska TIMRÅ!

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Förhoppningsvis känner Dahlen att han har lite saker kvar att slutföra här och stannar en till säsong😀

Sv: HA Slutspelsserien 2020
{3405}:väntat ändå LIF och IKO gnuggar miljonet

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer