1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2047968

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Ja men då är det bara att fortsätta swisha så vi kan få ihop ett slagkraftigt lag nästa säsong också, hoppas att klubben är lite mer på gällande den kampanjen även om det kanske sticker i ögonen på vissa nu när corona förbannelsen härjar fritt, Löven och Modo har ju hovat in miljoner redan och vi står väl på 200 tusen om man får gissa.

Svarskommentarer

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Jaha, grattis Oskars & Leksand då.

En logisk men samtidigt skitlösning. HA-lagen fick den bruna änden på pinnen.
Någon form av kompensation måste till. Förslag: både LIF och Oskars får pröjsa motsvarande SHL-fallskärmen till de kvalande HA-lagen. I fallande ordning: mest till finallagen, minst till sist placerade kvallag (utifrån grundserien).

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.