Bragd-Birger: Då kommer inte oskarshamn klara av kostnaderna. då de eventuellt inte kommer få dispens för arenan iår och kommunen får agera slagpåse. Leksand brukar ju fixa det på något lustigt sätt.
Då kommer Oskarshamn få ta upp spelare från j20 ELITE som inte ens är den högsta serien bland j20. Och jag som bor i grannkommunen och jobbar bland ungdomar vet hur jobbigt de har att ta fram egna produkter. Så då lägger de sig nog själva.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Då kommer Oskarshamn få ta upp spelare från j20 ELITE som inte ens är den högsta serien bland j20. Och jag som bor i grannkommunen och jobbar bland ungdomar vet hur jobbigt de har att ta fram egna produkter. Så då lägger de sig nog själva.