{9028}: Man fick ju aldrig möjligheten att presentera några lösningar eftersom förbundet avslutade säsongen utan att ens prata med Allsvenskan?, Våran sportchef fick ju reda på beslutet via media, man bemödade sig inte ens att ringa sportcheferna och tala om sitt beslut.
Nu vet jag att några klubbar har presenterat en rad olika förlag, sen får man se om det blir något av dom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu vet jag att några klubbar har presenterat en rad olika förlag, sen får man se om det blir något av dom.