Knylan: Jag ska ärligt säga, att jag tror, att Lundin gör ett misstag om han byter till en bättre Liga. Han gjorde sin livs säsong i år och jag tror inte han kommer i närheten i en annan omgivning. Men nu kommer han naturligtvis sticka för pengar mm. Men jag tror han blir en flopp, dit han kommer..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men nu kommer han naturligtvis sticka för pengar mm.
Men jag tror han blir en flopp, dit han kommer..