{9037}: Ja sådana där förlängningar är ju viktiga inte bara för att vi säkrar upp en jävla bra spelare (som antagligen kan bli ÄNNU bättre), utan det skickar dessutom signaler till andra spelare både i och utanför klubben att det här är en klubb som satsar och vill något. Jag hoppas och tror att Nubben försöker säkra upp många av de spelare som var med denna säsong. Lundin, Hartman, Ohlsson, Fille-Filur m fl.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.