Tikkare: Varför skulle det vara ett under? Lööke gick snabbt ut efter säsongen snöpliga slut och sa att han älskar klubben och V I L L stanna. Jag tror snarare att Nubben har lite extra att jobba med nu när Corona härjar och ställer till det ekonomiskt på flera plan och gör saker ovisst.
Vad Gozzi lyckades med i Kina är ju däremot intressant med tanke på deras prekära läge i slutet av säsongen och att man helt plötsligt signar Håkan Åhlund plus flera spelare..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad Gozzi lyckades med i Kina är ju däremot intressant med tanke på deras prekära läge i slutet av säsongen och att man helt plötsligt signar Håkan Åhlund plus flera spelare..