Costanza: Är det tråkigt att vi inte går upp i atomer, censurerar och blockerar allt och alla för minsta lilla?
Om du vill provocera på riktigt, byt lag och gå in på övikarnas sida här på HS, sedan skriver du att du tycker Stures tal var aningens lite för långt.... då ska du få se på folk som tar illa upp.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om du vill provocera på riktigt, byt lag och gå in på övikarnas sida här på HS, sedan skriver du att du tycker Stures tal var aningens lite för långt.... då ska du få se på folk som tar illa upp.