Kulltorp: Glader är synsk ;-) Ni sitter väl inte fortfarande och betalar lön till Snuttis?
Inlägg: 2051040
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Det hoppas jag att vi gör, eftersom att han kommer att spela här ett år till ;)
+ 1