Kulltorp: modioterna som har kärleksbombat sina spelare på sociala medier men tyvärr var kärleken obesvarad. Dock verkar chipsleveranserna till tobis funkat för han blir kvar.
{9037}: Chipsen och bärsen har enligt rykten flödat rejält till Tobys trakter, den senaste tiden. Det är inte toapapper den mannen hamstrat, kan jag säga. Hörde att han jobbar hårt för att handgripligen få bort isen runt "Hamna", så han kan få dem att öppna puben snabbt. Han kommer f.ö. att förhandla bort sommarträningen och skriver tidigast på kontrakt, 3 dagar innan säsongsstart. Är man kapten och föredöme i världens bästa hockeylag(modo), så är man. Heart of hockey!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.