1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2051848

Sv: Silly Season 2020-2021
Detta skriver VK

Sebastian Ohlsson fick denna säsong en offensiv roll för första gången som senior. Då kom också en poängmässig islossning i allsvenska Timrå. Nu är siktet inställt på att återigen spela i SHL.

– Men just nu känns det som att det kan bli vad som helst egentligen, säger Åselesonen

Och en återkomst till Skellefteå AIK ser han som väldigt intressant.

– Det är klart att jag vill tillbaka till Skellefteå. Jag trivdes jättebra där och har bott där flera år. Sedan är alltid Norrlandslag intressanta då man bott här hela livet. Men det är svårt att säga något eftersom marknaden är så låst nu, säger Sebastian Ohlsson och avslutar:
Annons

– Jag vill ju fortsätta utvecklas men det är svårt att veta vad som är bäst för en just nu. Så jag bollar lite idéer med agenten så får vi se framöver.

Och en återkomst till Skellefteå AIK ser han som väldigt intressant.

– Det är klart att jag vill tillbaka till Skellefteå. Jag trivdes jättebra där och har bott där flera år. Sedan är alltid Norrlandslag intressanta då man bott här hela livet. Men det är svårt att säga något eftersom marknaden är så låst nu, säger Sebastian Ohlsson och avslutar:– Jag vill ju fortsätta utvecklas men det är svårt att veta vad som är bäst för en just nu. Så jag bollar lite idéer med agenten så får vi se framöver.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
hanzon: Skrev VK stycket som börjar med "Och en återkomst..." två gånger. Är de skelögd i schtaan?

Sv: Silly Season 2020-2021
hanzon: ingen juel i Timrå iallafall som det var någon som påstod.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.