Sputnik: Kan köpa att han kanske inte är ett namn för 1a spaden men baserat på vad han åstadkom denna säsong så tycker jag helt klart Ohre förtjänar en plats som utmanare i a f.
OlliJanne: Ohre gjorde väl succe med en kort turne i Danmark också? Passar bra då med dansk kollega, Georg Sörensen. Hirsch kan väl tipsa om det är något att köra med. Vi har ju haft några bra danska pjäser genom åren och Madsen blir väl kvar?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer