Olli Hahl: vill björn till Leksand så går han till Leksand. Modo gör sig själva en björntjänst om de tvingar kvar honom. Modo borde komma över trotsåldern snart.
{9037}: precis så är det, mentalt har han redan lämnat, det är ju bara att läsa hans uttalanden...sen får man väl se hur mycket masarna får hosta upp för att lösa ut han!!
{9037}: Håller med. Rent korkat om MoDo plockar tillbaka en förvirrad trött skåning utan driv som otroligt nog blir jättetaggad när han hör rösten från en Tjomme i luren.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.