Visar också intelligensnivån hos klubbarna när dom exekverar strategin ett år för sent. Eftersom vi omöjligen kommer att mötas nästa år blir den tämligen ineffektiv. Så jag vet inte vad det skulle ge att köpa sönder ett HA lag då det inte förbättrar ens chanser att bli kvar i SHL.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Visar också intelligensnivån hos klubbarna när dom exekverar strategin ett år för sent. Eftersom vi omöjligen kommer att mötas nästa år blir den tämligen ineffektiv. Så jag vet inte vad det skulle ge att köpa sönder ett HA lag då det inte förbättrar ens chanser att bli kvar i SHL.