+ 3
Inlägg: 2052839
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Man känner andra som man känner sig själv.
Inte hela modoboken såklart, men det är lite den auran där. Mycket mycket som skrivs där så ska det alltid hittas en negativ klang i nåt enstaka ord, som renderar i bann/borttaget. Givetvis är det webmastern där som är själva upphovet till att detta blivit accepterat genom åren.
Inte hela modoboken såklart, men det är lite den auran där. Mycket mycket som skrivs där så ska det alltid hittas en negativ klang i nåt enstaka ord, som renderar i bann/borttaget. Givetvis är det webmastern där som är själva upphovet till att detta blivit accepterat genom åren.
Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Shit 30 dagar är rätt långt för den kommentaren. Förvisso en onödig kommentar, men ändå bra jäkla lång avstängning.
Kan du ha samlat på dig till ett "matchstraff"?
Kan du ha samlat på dig till ett "matchstraff"?
+ 1
Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: ja det måste vara världens tönt 😎!! Minns inte vad jag skrev, det är väl typ 5-6 månader sen nu 🤔!! Inget värre än annat man läst i deras skitforum men jag klassades som "troll" och är avstängd på livstid 🤣🤣!! Så himla löjligt...
+ 1
Straffet= 720 tim blockering🤣🤣🤣🤣