OlliJanne: ett helt nytt lag som skulle spelas ihop. Det gör man inte så lätt. Det var inte först på slutet grejerna börja sitta. Bratten var ny som förstemålvakt, stort ansvar på det. Plus alla nya unga killar som kom in i laget. Yngsta medelåldern i hela ligan. Jag hade då inte trott att vi skulle ha nån större chans på SHL i år. Ändå var vi med enda in i kaklet. Hade Coronan inte förstört vet vi aldrig hur långt vi kommit.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.