1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2053199

Sv: Silly Season 2020-2021
Borde inte tråden döpas om till Extreme Silly season 20/21? I vanliga fall brukar det tidig april vara extremt svårt att överblicka allsvenska lagens slagstyrka inför kommande säsong. Nu är det är det ännu vanskligare.
För vår del finns det ett par nycklar. Blir Jonte kvar? Lööke/Hartmann? Vem är vår näste vakt? En vakt är 50% av laget som man brukar säga.. I vårat fall känns Jonte som 30%

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
sargad: Dessa plus Lundin bestämmer hur lönerna skall fördelas på resten i truppen, plus en mycket bra målvakt.
Pengar, pengar , corona , corona , när , var , hur ........
Berglund /Boyce= vårt svar på bröderna Sedin , har nästan spelat ihop hela sitt liv och får troligtvis liten lön .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.