1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2053252

Sv: Silly Season 2020-2021
Synct: Jag gillar inte hans produktion och prestation under 90 procent av hans tid i Timrå.
Tycker han var rätt menlös, dålig skridskoåkning, skott, passningar mm. Han lyfte ngt på slutet men i mitt tycke så hade jag förväntat mig mycket mer.
Jag tror att jag framförallt såg lite inkompetens i avsluten. Känslan i spelet.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: 12 poäng på 16 matcher och mestadels fått dras med Boyce och Berglund(som lämnar en del att önska offensivt sätt). 😅 Inte fy skam med den produktionen då. 😉

Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: När jag var ung, var detta den dödaste dagen på året. men igår råkade jag stöta på Jesus vid korvkiosken hemmavid. Kul, länge sen vi sågs(sa jag, som man säjer till nån man inte pratat med på länge...Vad ska du göra i helgen då...(som man säger när man kallpratar). Inget är spikat än, sa jesus o bara drog

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.