1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2053261

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Det finns många seriösa Timrå och Modo-anhängare. Jag har väl ingen rätt att skriva i er bok kanske? men du vet ju vad folk heter. Visa lite respekt, trots allt. att göra 'skämtsamma' hitte-på-namn gagnar väl ingen ?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
puffe: Jo, jag tycker det är roligt. Jag använder mig ofta av smeknamn’ Så jag tänker nog fortsätta med det när det faller mig in. Jag använder också smeknamn på timråspelare, det gör många i den här boken. Hardegård har av vissa härinne gått under benämningen Ohårde, Brattström har kallats Bratwürst eller helt enkelt bara Würsten. Om det stör dig att jag använder smeknamn på några i er organisation så får du helt enkelt gaska upp dig lite. Nu gissar jag här men jag tror inte att Puffe är det namn som står i ditt pass utan ett smeknamn, eller?

Ni hade ju en spelare med fotproblem som jag har använt smeknamn på. Det är du okej med eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer