Andersson: Tvärtom, underbart. En typisk transantlantisk dagssländemålis som kommer tokfloppa när sötebrödsdagarna i ett hypat topplag byts mot golgatavandring i ett bottenlag i bättre serie
mikenomad: Exakt och precis. Oskarshamn kommer behöva värva en ny målvakt efter en 15-20 omgångar när dom inser att det är skillnad på att stå i mål i ett topplag i HA och ett bottenlag i SHL. Bästa som kunde hända att dom går på den lätta.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer