Charliejfz: Tambellini kunde inte fått det bättre i en svensk liga. Rögle har nåt "big" på gång. Fanatiska fans, trevlig stad att bo i. Tummen upp och lycka på färden till ett SM Guld.!
Tikkare: Tack... tror dock SM guld är längre bort nu när Brithen och Curran lämnade. Hur ersätter man en back som är på Kodies nivå eller Roman Will, Det går inte. Curran var ju ruskigt bra denna säsongen. Så slutspel är rimligt men inte mer.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.