1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2054557

Sv: Silly Season 2020-2021
mattias - 74: Efter ert agerande runt det inställda kvalet kan du nog förvänta dig fortsatt otrevligt bemötande några år framöver.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
bar mofftak:

Det är väl inte supportrarnas fel att klubben beter sig illa? Jag ville diskutera Dahléns eventuella flytt och du skriver att jag Ikan förvänta mig att få ett otrevligt bemötande. Blanda inte in alla leksingar är du snäll. Jag är inte här inne för att provocera. Har varit medlem på hs jättelänge och de som känner mig vet att jag inte är här inne för att provocera.

Ha en fin fredag

Ingen idé att ens försöka diskutera om man skall få ett sådant här bemötande varje gång.

Sv: Silly Season 2020-2021
bar mofftak: bor 40 minuter från Tegera. Har inte och kommer inte att sätta min fot där igen efter trottoarhistorien. Möjligtvis om motståndet är Timrå. Möjligtvis.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.