Varför går man inte ut med en intervju med Nubben på hemsidan?! Jag förstår mycket väl att Nubben inte kan prata detaljerat om enskilda namn. Men hur tänker Nubben när han bygger laget, ungefär hur många än önskvärt att behålla, vad kan förbättras från föregående säsong, led vi brist på någon speciell spelartyp etc... etc...
Låt supportrarna interagera och skicka in frågor live under intervjuen. Vakna ansvariga inom Timrå IK!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.