Laken: Ja det hade varit roligt och spännande. Men jag tror det handlar om prioriteringar. Man har permitterat och när man då jobbar så måste man ju prioritera det viktiga inom klubben... inte lalla runt med livefrågor i nån chatt som Timrå IK håller i... dom har nog fullt upp när det gäller allting annat med förlängningar, nyrekryteringar av spelare osv osv. Tråkigt? Ja men nödvändigt. Barnen får inte alltid som dom vill i en familj heller... Ska det vara nåt sånt där då ligger det på ST att bjuda in nån för att fråga o att folk får chatta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ska det vara nåt sånt där då ligger det på ST att bjuda in nån för att fråga o att folk får chatta.