1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2054734

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: Ja nog vill man höra Nubbens tankar kring detta om han nu kan slita sig från spelbutiken vill säga...
Även om Nubben anade en hög kostnad på Ohlsson så är det ju, med tanke på att han totalt sett var en av Timrå' s bästa spelare, mycket anmärkningsvärt att ingen kommunikation funnits!
Får hoppas detta inte blir starten på en rad spelartapp nu bara.
Men det känns som att Nubben behöver visa sig nu och gärna skylta med ett slagkraftigt namn som stannar i Timrå!👍

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Timråit H-sand: klasspelare till Modo Timrå verkar ligga riktigt lågt i år men Modo har ju gått kräftgång tappat halva
Laget och tränaren?

Sv: Silly Season 2020-2021
Är ju samtidigt ett enkelt trick av Seb att ta till för att slippa fansens vrede. Är ju bara han och Nubben som vet och Nubben går sällan ut och klagar på spelare så rätt safe att skylla på att timrå inte hört av sig. Tror nog de varit i kontakt med varandra. Tro inte på allt som kommer från en spelare som just bytt till värsta konkurrenten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.