Nisse på Mon or: Citat på frågan om när supportrarna får veta: Det kan ta tid. Just nu fokuserar vi på att bygga något bra långsiktigt. Det gör vi alltid. Vi har en prioriteringslista som vi jobbar efter och den kommer vi fortsätta jobba efter. Vissa saker måste gå i land för att man ska kunna göra andra saker, annars f¨år man ta plan nummer två och plan nummer tre.
– Men jag är inte ett dugg orolig. Om vi fixar plan nummer ett så kommer Timrå ha ett riktigt, riktigt bra lag nästa år.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det kan ta tid. Just nu fokuserar vi på att bygga något bra långsiktigt. Det gör vi alltid. Vi har en prioriteringslista som vi jobbar efter och den kommer vi fortsätta jobba efter. Vissa saker måste gå i land för att man ska kunna göra andra saker, annars f¨år man ta plan nummer två och plan nummer tre.
– Men jag är inte ett dugg orolig. Om vi fixar plan nummer ett så kommer Timrå ha ett riktigt, riktigt bra lag nästa år.