Kulltorp: Apropå sponsorer, Giffarna ringde mig igår och undrade om jag ville sponsra. Timrå däremot har jag aldrig hört något i från. Undrar hur den biten sköts egentligen 🤷♂️
Jåkkinen: apropå mikro-sponsring - hoppas att fler C-More-uppsägare som har möjlighet slänger in en trehunka till klubben varje månad istället. Samt att alla så klart förnyar medlemsskapet. Själv har jag t ex äntligen, efter massa tjat, lyckats få kattfan att hänga på. Många bäckar små, folks. Låt oss stötta Nubben och hans Plan A!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer