TIK1928: Om vi ska vara helt ärliga, så har Nubben sagt att han har elva spelare klara. Han har inte sagt elva nya spelare. Dessutom är ju fem spelare redan kontrakterade.
Så med det i åtanke blir det som högst sex stycken nya spelare.
"Danskarna Oliver Lauridsen och Peter Regin spelar inte för Jokerit nästa säsong. Klubbens general manager Jari Kurri sparar inte på lovorden för kapten Regin. "På fem år blev han en av våra betydelsefulla spelare i klubbhistorien", menar Kurri."
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer