" Fortsatt 14 lag med 52 matcher i grundserien. Slutspelet har samma modell som SHL där vinnaren är direktkvalificerad till SHL. Lag 13-14 kommer spela play-out i bäst av sju matcher där förloraren degraderas direkt till hockeyettan. "
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"
Fortsatt 14 lag med 52 matcher i grundserien. Slutspelet har samma modell som SHL där vinnaren är direktkvalificerad till SHL.
Lag 13-14 kommer spela play-out i bäst av sju matcher där förloraren degraderas direkt till hockeyettan.
"